معماری نرم افزار مشخصههای قابل توجه و چارچوب طراحی سیستم نرمافزاری را تعیین میکند. در طراحی معماری نرمافزار، معمولا معماران الگوهای قدیمی را به کار میگیرند که اغلب چنین تهای مهمی در عمل هزینه قابل قبولی نداشته و به شکست میانجامد. اخیرا طراحان و مهندسین نرمافزار به سمت Use Case گرایش پیدا کردهاند تا به کمک آن بتوانند به تشریح روند تجاری مربوط به پروژههای شیگرا بپردازند. از آنجا که Use Case شامل اهداف و سناریوهایی استراتژیک است که مقادیر و اندازههایی برای یک حوزهی تجاری فراهم میکند، میتواند یک افق دید نیز به پیچیدگی پروژه و منابع مورد نیاز آن در اختیار طراحان بگذارد. در این موضوع ما ابتدا با مفهوم و تعریف Use Case آشنا شده و سپس نگاهی مطالعاتی داریم به روشUse Case Points که موارد استفاده و کاربرد پروژه را به کار گرفته تا یک تخمین منطقی و قابل قبول از پیچیدگیهای پروژه و نفر-ساعت مورد نیاز برای توسعه آن ارائه دهد. در پایان یک مدل عصبی-فازی جهت تخمین تلاش نرمافزار بر اساس روش Use Case Points مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیرد و نشان میدهیم که این مدل چگونه فرایند تخمین تلاش را بهبود میبخشد.
حل مساله ترمودینامیک با برنامه نویسی در متلب
پاورپوینت آشنایی با نرم افزار CYME PSAF
پروژه کامل راهسازی با نرم افزار civil 3D
پایان نامه طراحی مبدل های تشدید سری و موازی به همراه مدل اجرا شده در نرم افزار متلب
مطالعه و بررسی روش Use Case Points جهت تخمین هزینه و تلاش تولید نرم افزارهای شیءگرا
پروژه برنامه نویسی به زبان فرترن به روش حذف گوس درس محاسبات عددی
case ,use ,تخمین ,points ,نرم ,قابل ,use case ,case points ,جهت تخمین ,روش use ,تولید نرم
درباره این سایت